Dzięki informacjom zawartym we wniosku Pałac Jankowice dowie się, co należy zrobić, aby stać się bardziej dostępnym dla Ciebie.
Dostępność oznacza, że każdy może korzystać z przestrzeni i usług na równi z innymi.
Jeżeli na przykład:
możesz złożyć wniosek o zapewnienie dostępności.
Brak dostępności to sytuacja, w której nie możesz załatwić swojej sprawy, ponieważ np. nie możesz wjechać wózkiem do budynku lub nie ma w nim tłumacza języka migowego.
O zapewnienie dostępności może wystąpić każda osoba ze szczególnymi potrzebami, która chce skorzystać z usług i wydarzeń organizowanych przez Pałac Jankowice.
Osobą ze szczególnymi potrzebami jesteś, jeśli z powodu wieku, choroby lub cech fizycznych potrzebujesz wsparcia albo dodatkowych rozwiązań, aby móc załatwić swoją sprawę.
Do osób ze szczególnymi potrzebami należą m.in.:
Wniosek może złożyć również przedstawiciel ustawowy, np. rodzic, opiekun, kurator, mąż lub żona.
Aby rozpatrzyć Twój wniosek, potrzebujemy:
Możesz także zaproponować, jak Pałac Jankowice mógłby stać się bardziej dostępny.
Po złożeniu wniosku mamy 14 dni, aby zapewnić dostępność.
Jeśli będzie to wymagało więcej czasu, poinformujemy Cię o tym i możemy przedłużyć termin o maksymalnie 2 miesiące.
W niektórych przypadkach zapewnienie dostępności w oczekiwany przez Ciebie sposób może być niemożliwe lub znacznie utrudnione. W takiej sytuacji zaproponujemy dostęp alternatywny.
Dostęp alternatywny oznacza rozwiązania, które zapewniają osobie ze szczególnymi potrzebami dostęp do budynku lub usług, ale mogą wymagać wsparcia innych osób lub skorzystania z usług online.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 www.palacjankowice.pl